петък, 14 октомври 2011 г.

First Post

:))) A.S.(ante scriptum).. ne moga da povqrvam 4e naj-setne se samonavih da napi6a purvata publikaciq v bloga mi...ehoo... bloga MI.. xDD kojto planuvam da zapo4na ot nqkolko meseca nasam.. predi su6testvenata 4ast sum dlujna da obqsnq nqkoi ne6ta na eventualnite mi 4itateli/posledovateli/liubopitni/nahalno jadni za kliuki ot purva ruka i dr. Nqmam kirilica, toest imam no ne raboti kop4eto.. A.A.S. Promenih korenno koncepciqta za bloga MI, kojto purvona4alno predvijdah da bude mnogo semplo informativen, polezen i na mesta zabaven.. uvi, na nqkolko puti se opitah da zapo4na suharsko izrejdane na kakvo mi se slu4va,kak,kude, no na men samata mi dosku4a da go pi6a, predstavqm si nqkoj da se precaka da go 4ete.. ta taka..
Oficialno obqvqvam tozi blog za otkrit.. Sujalqvam 4e Boyko ne moja da dojde da prereje virtualno lentata, no izbori sa, vlizam v polojenie..
Malko po-seriozno sega.. Dve sedmici na UK po4va.. ne znam dali svikvam ili se ot4ujdavam, no tova e polojenieto, 6te pojiveem puk 6te vidim..
Lo6ata/dobra strana na moeto polojenie e 4e sum po4ti edinstvenata bulgarka v grada, kazvam po4ti, za6toto na nqkolko puti v supermarket-a pod nas zasi4am edni sunarodnici, no ne znam za6to gi podminavam.. nahulete me ako iskate, no opredeleno izglejdat stranno i govorqt stranno i mnogo na4umereno.. 4akam da gi sre6tna kogato sa po-cheerful i moje da osu6testvime nqkakuv kontakt..
Kakvo pravq v UK? Hodq v u4ili6te na staj po Comenius, pomagam na u4itelite v religious department-a na u4ili6teto v 4asovete po life skills, history, general studies i drugi i drugi... ob6to vzeto mnogo flexible.. Vseki den se udivlqvam ot super strannata obrazovatelna sistema i razli4nite porqdki v u4ili6te.. dnes razpisvah nqkakvi belejnici koito mi navrqha decata ot year 7.. ne6to kato tezi starite kartoni v bibliotekite, bukvalno ot zelen karton, pregunato na dve.. Opredeleno 6te napi6a dve-tri dumi kakvo u4at tuk i naj-ve4e kak i o6te po-vajno dali.. xD Vsi4ki u4iteli sa super mili i dobri s men.. lo6 moment e 4e tuk govorqt edin mnogo stranen akcent, leko highbrow go razdavat sus pridihaniq i vsqka glasna stava O.. s koeto sviknah naj-burzo.. strOggling.. plOs i t.n. na teen-ovete zaklevam se, ponqkoga ne razbiram i edna duma.. Grad4eto e malko i ima glavno polqci, kitajci i pakistanci, koito ne sa osobeno integrirani, naj-ve4e polqcite i cari leka fobiq ot 4ujdenci, taka 4e i s tova se pozbluskvam 4at-pat.. no 6te razkazvam za tova nqkoj drug put... vajnoto e 4e vseki den mi se slu4va ne6to novo.. imam naj-nenormalnata hazqjka na sveta i tq me socializira zasam-natam v grada... hodime na zumba i grimirane za blagotvoritelnost.. tupo mi e 4e nqmam nito edin 4ovek, za kojto naistina da mi puka, no tova e prosto edin drug etap s drugi prioriteti..
celuvam vi i si lqgam da 4eta Candide.. utre ako polu4a bloggerski impuls 6te drasna za u4ili6teto i izob6to kakvo e da pie6 kafe v staff room-a na grammar school do vuzpitanik na Cambridge, kojto te pita Bulgaria ima li granica s Croatia.. i togava razbrah 4e vsi4ko e otnositelno.. :P
leka i spokojna
:P
15/10/11 Boston, Lincs, UK

3 коментара:

  1. ХхахАхаА...доста е забавен текстът :) Четох го на глас. Браво, честит блог. Слагам ти го редом до този на Юри в моя блог, който го следят само софийската бохема и Ентелектуалци. ;):D

    ОтговорИзтриване
  2. гууд,гууд.
    кажи им,че с Хърватска имаме две граници :) най-малко.звучиш доволна, май само аз и ти не сме се оплаквали :))keep on going and have fun :P

    ОтговорИзтриване
  3. ooo kakvo ne6to e ednoobrazniq internet jivot, tursq buton like i si mislq 4e browser-a mi e outdated xD mersi LIKE LIKE mersi!

    ОтговорИзтриване